مصاحبه آرشیو خبر ها
من با رئال به یوونتوس باختم

من با رئال به یوونتوس باختم

کارلو آنچلوتی اعتقاد دارد یوونتوس می تواند قهرمان لیگ قهرمانان شود و استطیلای اسپانیایی ها را تهدید کند. بیانکونری فینال را فصل قبل به بارسلونا واگذار کرد ، اما در این فصل 5 تیم اسپانیایی در لیگ قهرمانان حاضر هستند ، زیرا سویا به علت فتح لیگ اروپا به لیگ قهرمانان آمده است.

من آنقدر خوشبخت بوده ام که به عنوان مربی 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان شده ام. دو بار با میلان و یک بار با رئال مادرید.

من باید بپذیرم که احساس خاصی به این تورنومنت دارم. بزرگترین نکته ی این فصل این است که آیا تیم های اسپانیایی به سلطه ی خود ادامه می دهند ، اما باشگاه های زیادی هستند که می توانند برای این جام رقابت کنند و سلطه ی اسپانیایی ها را تهدید کنند، شامل چلسی ، منچستر یونایتد ، بایرن مونیخ ، پاریس سن ژرمن ، منچستر سیتی و یوونتوس.

برای بارسلونا قهرمانی در لیگ قهرمانان برای دومین سال پیاپی یک چالش خواهد بود ، می توانم ضمانت کنم که این یکی از سخت ترین آزمون های ممکن خواهد بود. زیرا هیچ تیمی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا [با فرم جدید] قادر به انجام آن نبوده است.

ما سال گذشته با رئال مادرید خیلی به آن نزدیک شدیم اما بعد در نیمه نهایی به یوونتوس باختیم.

اخراج از رئال مادرید؟ من می دانم مربی گری در رئال مادرید به چه معناست ، برای بنیتز آرزوی موفقیت می کنم. من برای کار او احترام زیادی قائلم ، من برای رئال مادرید بهترین آرزوها را دارم.

فکر می کنم برای من زمان کناره گیری و استراحت فرا رسیده بود.من بابت تجربه ام در رئال مادرید بسیار خوشحالم.

من در طول 20 سال مربی گری در چند تا از بهترین تیم های دنیا بوده ام : یوونتوس ، میلان ، چلسی ، پاریس سن ژرمن و رئال مادرید.

فکر می کنم بعد از یک سال استراحت با انرژی بیشتری باز خواهم گشت.امسال دوست دارم زمان زیادی را در لندن و مادرید با خانواده ام بگذرانم.

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: